Hejo!

Zastanawiam się, jak podejść do tych urodzin bloga i z której strony je ugryźć. Zwykle to czas, w którym sprawdzałam z entuzjazmem, jak bardzo poszłam do przodu. W tym momencie mniej mnie to cieszy, a nawet boję się, że uznam, że jednak był regres, bo mam poczucie, że przez ostatnie 12 miesięcy stanęłam w miejscu. Szczególnie to ostatnio pół roku, bo zimno, bo wszystko zamknięte, rutyna i mój wewnętrzny motor zwolnił. 


W tamtym roku zaczynałam od dużym zmian, a przez ten rok największą zmianą był nagłówek bloga, ale wciąż coś jest nie tak, bo po wgraniu obraz bardzo stracił na jakości i do tej pory nie wiem, co z tym zrobić. Wydaje mi się, że to wina motywu wyglądu, ale nie znalazłam innego, który by mi się spodobał i tak sobie z tym tkwię. 
Z nowością na blogu jest seria "Smętnik blogowy", do której powrócę, gdy tylko będę miała więcej czasu, aby się tym zająć i ładnie ubrać wszystko w słowa, bo temat jest, przykłady są, ale jakoś spontaniczne posty wygrywają lub takie bardziej luźne. Druga rzecz to podsumowania, co kwartał, a nie co dwa miesiące. Zmiana też dotyczy ilości rzeczy - wybieram trzech najlepszych przedstawicieli oraz trzech (lub mniej) najgorszych. Tak forma jest dla mnie lepsza w pisaniu, a mniej rzeczy do opisania pozwala mi się bardziej skupić na tym, na czym warto. 
Przez ten rok było więcej spontanicznych postów, bo planowanie ich nie wychodziło. Miesiąc temu świadomie zrezygnowałam z regularności, bo to nie jest na to moment. Czuję się z tym znacznie lepiej, więc siadam do pisania głównie pod wpływem impulsu. Mała zmiana w podejściu była konieczna, żeby tutaj coś się działo.


Teraz sześć wpisów, które były najchętniej czytane przez ten rok. Miało być pięć, ale lubię ten szósty i jestem bardzo zadowolona, że był czytany, więc jeden bonusowy. 


Filmy, które zrobiły na mniej największe wrażenie











Statystyki 

Obserwatorzy: 148                                                                      | + 17 
Wyświetlenia: ponad 84 000                                                       | + 21 tys.
Napisane posty: 334 opublikowane + 5 wersji roboczych          | + 44 (+2)
Komentarze: 3052                                                                       | + 588




Obserwatorzy: 772                                      | + 137 
Obserwowani: 291                                      | - 246
Posty: 238                                                    | + 107

 
Instagramowe statystyki głównie pokazują, że doszłam do wniosku, że wolę obserwować mniej osób, ale je lubić. Nie tylko kierować się ładnymi zdjęciami, ale też treścią oraz stylem prowadzenia profilu, tym nie estetycznym.

Zapraszam Was na rozdanie z książkę Kirke na moim Instagramie: KLIKNIJ TUTAJ

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wspaniałej rocznicy i życzę jeszcze wielu kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę kolejnych udanych lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ! Dużo sukcesów i wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Kolejnych lat blogowania Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem trochę spóźniona, ale życzeń wytrwałości i satysfakcji nigdy za wiele! :D A spóźniona jestem, bo zrobiłam sobie jedną z dłuższych przerw od blogsfery i teraz dość ciężko wrócić (u mnie to dopiero będzie regres haha), ale coś czuję, że platformowo Instagram do mnie bardziej przemawia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat i kolejnych wielu lat blogowania :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!