Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z wyzwaniem zdjęciowym stworzonym przez Anitę z bloga Coosure. Tyle czasu obiecuję sobie, że wezmę w tym udział, ale nigdy mi się nie udało. A to zapominałam, a to coś... Ale dziś już jest. Przyznam się, że to było to dla mnie ciężkie. Niektóre hasła są nieoczywiste, ale na szczęście nie wszystko trzeba brać dosłownie.  W części myślałam skojarzeniami, innym razem zobaczycie moją skomplikowaną interpretację. Wybierałam zdjęcia z różnych lat - najstarsze jest z 2016 roku. Przeważnie dodaję zdjęcia pod #tezrobiezdjecia na Instragramie, na moich obydwu kontach. Zasady tego wyzwania znajdziecie w zapisanym story u Anity @cooosure

1. Widok
Oczywiście nie mogło zabraknąć moich kochanych Bieszczad. Chyba nic nie muszę dodawać. 



2. Ciepło
Ciepłem skojarzyło mi się to zdjęcie.. Kilka dni na Mazurach cztery lata temu. Po prostu ciepło było.





3. Mój czas
Książki, laptop z materiałami na studia i mój pokój, czyli wszystko co mi zajmuje czas ostatnio. 



4. Światło
Lubię to zdjęcie. Tyle razy się tutaj pojawiało, że pewnie wiele osób, ma go dość.




5. Oczy
Tak, wiem. "Oczy" a nie oko. Ale jak powiem, że jedno z moich ulubionych oczu, to chyba wybaczycie. 




6. Buziak
Buziak podczas kwarantanny. ;) 



7. Telefon
Ciężko było wybrać, ale to było najciekawsze. Niby nic wielkiego na nim się nie dzieje, tylko odbicie, ale ma coś w sobie. 



8. Muzyka
No dobra... Co ma butelka do muzyki? Po prostu to piwo jednego z moich ulubionych zespołów. Kupiłam je tylko dla butelki i dalej sobie u mnie stoi. :D 




9.  Powinnam
... się uczyć. 



10. Najpiękniej
z tym panem. ^^


11. Cisza
Miejsce, gdzie z pewnością odnajdę ciszę, bo mój dom tętni życiem od rana do wieczora. A czasem potrzeba właśnie ciszy



12. Moc
Zawsze trzeba być ostrożnym z książkami i z tym, co w nich jest, bo słowa mają moc zmieniania ludzi. - Cassandra Clare "Mechaniczny anioł"



13. Książka
Wybór był ciężki, ale postawiłam na dwóch wieszczy i urocze skarpetki. Książki, książki, książki... Wszędzie książki.
Nie wiem, czy tutaj pisałam, ale w tym roku planuję czytać więcej klasyki. Nieistotne czy zagraniczna, czy polska. Trochę wracam do lektur, trochę poznaję inne stare książki, po które chciałam sięgnąć. Dla mnie to ciekawe doświadczenie i coś innego niż fantastyka, która u mnie króluje.



14. Pielęgnacja
Jakiś kosmita? Nieee! To Kaśka w maseczce.


15. Serial
"Dom z papieru", czyli to ostatnio oglądam. I mnie zabija od środka. Przynajmniej to zrobiła końcówka drugiego sezonu. TAK SIĘ NIE ROBI. I dlatego mam obawy co do trzeciego sezonu. Obejrzałam dwa odcinki, jak na razie i dalej robi wrażenie, mimo że w głębi mi jest poczucie, że jednak to powinno się na tych dwóch sezonie zakończyć.




39 komentarzy:

  1. Ojej sama też podejmę się z chęcią tego wyzwania ! Mega sprawa :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post. Może kiedyś sobie go zrobię. A ładnych zdjęć nigdy dość (nawet, jeżeli już się je widziało)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam! Wyzwanie trwa co miesiąc czasami co dwa, ale zajrzyj na Instagrama jeśli posiadasz tam konto :)

      Usuń
  3. Muszę zainteresować się wyzwaniem, bo jak dla mnie brzmi super i chętnie sama bym go wykonała
    Zdjęcie z buziaka kosmos jak dla mnie
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wezwanie. Szkoda, że ja nie umiem robić ładnych zdjęć. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo! Chodzi o dobrą zabawę, interpretację a nie o jakość zdjęć. Działamy! :)

      Usuń
    2. Myślę, że dasz sobie z tym radę. :D Większość z tych słów jest taka codzienna. :D

      Usuń
  5. Mistrzostwo! Każdde z tych zdjęć przedstawia jakąś cudowną historię. Super

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę dowiedzieć się więcej o tym wyzwaniu. Te tematy można interpretować na tyle różnych sposobów!
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru,
    DrzDrzazga - surykatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! A co miesiąc są nowe tematy, jednak każdy może wrócić do poprzednich! :) Dodatkowo Instagram też bawi się równie dobrze i jest sporo zdjęć, co mnie ogromnie cieszy♥

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! <3
      Tak :D To jest piękne, że każdy może inaczej na coś spojrzeć

      Usuń
  7. Kurde, ja też miałam wziąć udział, ale jakoś nie mogłam się zebrać :<
    Następnym razem wezmę na bank!
    Patrząc na fotki zatęskniłam za latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udział można brać kiedy się chce, limit czy określony czas nie istnieje! Można wrócić do poprzednich wyzwań, można poczekać na kolejne, ale można bawić się na bieżąco - np. na Insatgramie :) Zapraszam!♥

      Usuń
    2. Myślę, że jeszcze zdążysz. :D Chociaż mi się to udało dopiero za czwartym czy piątym razem.

      Usuń
  8. fajna odskocznia od siedzenia w domu taki przegląd zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię zdjęcia przeglądać. ^^ I często to robię, żeby powspominać sobie.

      Usuń
  9. Dziękuję Ci kochana za wzięcie udziału na blogu, jak również za każdym razem na Instagramie ♥ Ciesze się, że w końcu mogę w pełni zobaczyć Twoją interpretacje słów i mam nadzieję, że zobaczę ją jeszcze nie raz! :)

    A teraz pozwole sobie zostawić komentarz odnoszący się do każdej interpretacji!
    1. Widok - uwielbiam widok wody, lasu czy gór - a Bieszczady to mój punkt urlopu, więc ciesze się jeszcze bardziej na to, że właśnie je tutaj widzę!
    2. Ciepło - chłop z Mazur.. zawsze kojarzy mi się na nuta jak słyszę o Mazurach. Nigdy jeszcze tam nie byłam, ale to się zmieni! Piękne zdjęcie, czuć tą magie tego miejsca♥
    3. MÓJ CZAS - typowo w dzisiejszej sytuacji, tym bardziej teraz.. mi by się też kojarzyły książki u Ciebie jeśli chodzi o ten 'mój czas', ale na jednym zdjęciu mamy wszystko więc - bingo!
    4. Światło - piękna dekoracja i piękne zdjęcie!!
    5. Oczy - jedno czy dwa, nie ma większej różnicy. Ale brązowe, czyli moje ulubione - chyba dlatego, że też takie mam :D
    6. Buziak - to mistrzostwo podczas tej sytuacji hahah, uśmiałam się, serio! Powinnaś to wrzucać jako zasada zachowania higieny :D
    7. telefon - niby nic, a jednak mi się mega podoba ♥
    8. Muzyka - nigdy bym nie pomyślała, że to piwo - a raczej butelka z piwem muzyka :o interpretacja jest jak najbardziej dobra!
    9. Powinnam - ciężkie czasy, wiem, że teraz pewnie jeszcze trudniej z nauką, ale .. dasz radę! W końcu trzeba podejść do tego systematycznie, ale wiadomo jak to jest w domu, nie zawsze się chce :x
    10. Najpiękniej - i to mi się podoba! Wiesz, że powinnaś więcej wstawiać zdjeć z tym Panem? Miłości życzę jeszcze więcej, o ile to mozliwe :D ♥
    11. Cisza - wygrałaś za to zdjęcie! Tak mi się podoba, jestem zachwycona♥
    12. Moc - jakie to prawdziwe! Niby cytat, a jak mocny!
    13. Książka - klasyki lubie, ale jednak bardziej kryminały. Więc mam nadzieję, że te klasyki znajdą swoje miejsce tutaj i będą recenzowane :)
    14. Pielęgnacja - o, to dobry czas na nią. A maseczki muszę znowu zacząć stosować, po jednej miałam problemy, ale może teraz będzie lepiej. Polecasz jakąś?
    15. Serial - teraz czekamy na kolejny sezon. U mnie "Dom z papieru" jest na liście nr 1, potem szkoła dla elity - której recenzja właśnie wleciała. Serial 'dom z papieru' jest mocny, ma takie trudne rozgrywki i trzyma w napięciu. Przy niektórych sytuacjach miałam ochotę przesunąć, nie widzieć co się wydarzy.. jest emocjonalny, to na pewno!

    jeszcze raz dziękuję Ci za udział ♥ Piękna interpretacja i poradziłaś sobie wzorowo! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie zapomniałam o tej piosence. :D Mazury są spoko, tylko trzeba uważnie miejsce wybrać, bo w niektórych można się zanudzić na śmierć. :)
      Skoro lubisz Bieszczady, to na pewno je spotkasz, gdy pojedziesz. :D Co prawda 8 złotych kosztowało, ale to było najsmaczniejsze piwo, jakie piłam. Było przyjemnie słodkawe. A jeśli punk lubisz, to i zespół polecam. :D I cóż... Odezwało się we mnie lenistwo przy wyborze zdjęć, bo nie chciało mi się po moje płyty do samochodu.
      I tak z nauką w tym tygodniu jest lepiej. Przynajmniej się przełamałam do matmy i analitów. Więc jeszcze fizyka...
      Zdjęcie z ciszy wyszło przypadkiem. Dosłownie 30 minut zabawy w GIMPie i jakieś olśnienie, że mogę tutaj to wrzucić.
      Co do maseczek polecam te z firmy Bania Agafii - są naturalne, więc nie powinny podrażniać. Do tego tanie i wydajne. :D Mogę Ci też parę przepisów na maseczki DIY podrzucić. ^^

      Dziękuję za cały komentarz i za wszystko co w nim zawarłaś. A zdjęcia z tym Panem będą, tylko najpierw będzie trzeba się gdzieś wybrać. :D

      Usuń
  10. Super wyzwanie, dobry sposób aby przypomnieć sobie piękne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie wyzwania, robiłam coś podobnego na jesień któregoś roku, nieźle się przy tym bawiłam, szukając okazji do zdjęć, żeby pasowały do opisu :)
    Buziak podczas kwarantanny rozwalił :D
    Trzymaj się ciepło :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne zdjęcia! Twoja interpretacja haseł była świetna, szczególnie urzekło mnie zdjęcie z piwem, bo był to bardzo kreatywny wybór 😂

    Pozdrawiam Magdoszopedia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór z lenistwa. :D Płyty jeżdżą w samochodzie, a to zdjęcie było pod ręką.

      Usuń
  13. Swietne zdjecia i bardzo przyjemny post. Super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne fotki. Widok Bieszczad to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!