Hej!
W czwartek minęło 5 lat, odkąd założyłam tego bloga. Jest to dla mnie pewnego rodzaju święto, więc nie mogłam tego zostawić tak bez żadnego słowa, nawet jeśli było to kilka dni spóźnione.
Jestem z siebie zadowolona, że tyle wytrwałam, mimo że nie raz miałam ochotę to zostawić, usunąć, zacząć od nowa albo całkowicie z tym skończyć. Jednak tego nie zrobiłam, to jest ważna część mnie, której już się tak łatwo nie pozbędę. Jednocześnie mam świadomość, że przez tyle lat mogłoby być lepiej, mogłabym więcej osiągnąć i więcej robić. Wprowadzić jakąś regularność, ale niestety, dla mnie to nie jest łatwe.

Zacznę od małych statystyk. Dla porównania tu są posty rocznicowe z 2014 i 2015 roku.


Obserwatorzy: 75
Komentarze: 1000
Napisane posty:  166 opublikowanych + 25 wersji roboczych, z czego większość to posty, które usunęłam z bloga.
Wyświetlenia: (prawie) 35 000

Nie widzę sensu porównywać się do innych, bo co z tego, że inni osiągają kilka miesięcy to, co ja przez 5 lat? Może z innym podejściem mogłabym to też osiągnąć, ale w pierwszej kolejności staram się pisać dla siebie (Wasza pozytywna reakcja na to, co ja tworzę też się dla mnie liczy). Nie chcę jednak pisać dla Was na siłę. Wolę kiedy same słowa ze mnie wypływają albo gdy znajduję coś, co moim zdaniem jest godne uwagi.
Nie wiem, co dalej napisać. Mogłabym dać coś o tym, jak wiele zmieniło to w moim życiu, ale właściwie nie ma tego wiele. Pomógł mi się rozwinąć, każdy kto napisał jakiś komentarz, zostawił tutaj jakiś ślad, też mi w tym pomógł.  Dziękuje Wam za to.

6 komentarzy:

  1. I bardzo dobre podejście, cenie sobie takich ludzi! Rób to co lubisz robić i ucz się w takim tempie jakie chcesz♥ Nie rób niczego pod publikę bo publika się zmieniaa i oczekiwania będę co raz większe. Ja Ci życze sukcesów w dalszej pracy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięciu lat blogowania i życzę Ci mnóstwa sukcesów oraz ciągłego rozwijania się w blogosferze :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 lat blogowania to bardzo dużo. Fajnie, że nie chcesz pisać na siłe. Dobre podejście! Oby tak dalej :)

      Usuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!