Hejo!
Ostatnia notka była tydzień temu... Kurczę, zdaje mi się, że była jakieś trzy/cztery dni temu. Też Wam czas szybko leci?

Chyba przyszła pora na post  muzyczny. Jego tytuł pochodzi z piosenki "Helikopter" zespołu Golden Life. Dlaczego taki tytuł? Często mam taki humor, że nie potrafię go opisać słowami. Szczerze mówiąc to jest dość dziwny stan, ale bardzo przyjemny. Mam wtedy strasznie dobry humor! :3 Czuję wtedy, że to ta piosenka opisuje mój nastrój. Oto refren tej piosenki:

"Ja nie znam słów którymi bym mógł
Powiedzieć tobie co to za stan"


I słowa, które najlepiej opisują mój nastrój:

"Nie wiem z jakiej to przyczyny
Jest mi dobrze niech tak trwa"

Może się powtarzam, ale to jest bardzo przyjemny stan! W sumie to ta piosenka też mnie w taki stan wprowadza. 

"Dziewczynie, którą ktoś okłamał podle,
zawiódł nocny bar i blask ekranów -
daruj lepszy świt niż ten, co zna już.
nie mów jej, że masz piękniejsze od niej."

"Najpiękniejsza" jest jedną (z wielu) genialnych piosenek Seweryna Krajewskiego. Jej tekst jest po prostu piękny. Lubię piosenki pana Krajewskiego.  Są (jak już pisałam) genialne. Ta jest chyba jedną z najlepszych, ale mogę się mylić. Kiedyś ją średnio lubiłam, ale teraz wręcz uwielbiam. Tę zmianę zawdzięczam temu, że mój gust i ja się bardzo zmieniłam przez kilka ostatnich lat.  Kiedyś poświęcę jego piosenkom oddzielny post. 

"O północy wejdźmy na dach,
Żeby patrzeć w oczy gwiazd
Przecież nikt nie zobaczy
Jak nadzy szukamy ich nazw
O północy wejdźmy na dach
By pod gołym niebem spać
I niech każdy to widzi
Co znaczy szczęśliwym być tak "

A teraz coś nieco nowszego: "Dach" TABB & Sound'N'Grace. Chyba dużo osób to zna. Można powiedzieć, że oszalałam na jej punkcie. Mam nadzieję, że szybko mi się nie znudzi. ;-;  Piosenka jest naprawdę fajna. Tekst też super! Chyba najbardziej podoba mi się w nim refren (jego słowa powyżej). Nic dziwnego! Przecież jest motyw gwiazd! No i oglądanie ich na dachu! Po prostu cudowne! Oprócz refrenu strasznie mi się podobają słowa:
"Jesteś jak po maratonie wdech
Jak po awanturze dużej szept"


Na dzisiaj to chyba tyle! :D Lubicie którąś z tych piosenek? :)

3 komentarze:

  1. Dwie pierwsze są naprawdę OK, za to "Dach" nie do końca w moim guście :)
    http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że mamy podobny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też strasznie szybko leci czas, czuję jakbym traciła życie ;p

    http://aganisttheworld.blogspot.com/
    http://life-adventure-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!