Cześć!

Dziś chciałam Wam przedstawić kilka ujęć z Poznania. Nie ma tego za wiele, bo jakoś z aparatem mi nie po drodze. Myślałam, że nowe miejsce jakoś mnie zachęci bardziej do sięgania po aparat, ale jednak nie wyszło. Może to kwestia tego, że było sporo ludzi. Albo że Poznań był rozkopany. 
Może to też kwestia tego, że byłam pierwszy raz w Poznaniu i skupiałam się na tym, co widzę. Samo miasto bardzo mi się podobało. Jest tam po prostu tak ładnie. Dużo spacerowałam, czasem z celem, czasem bez celu. Właściwie z takich typowy atrakcji, to byłam jedynie w Zoo. Plany było nieco inne, ale wyszło niestety inaczej. Ogólnie mój styl podróżowania wygląda tak, że często jadę, znając takie główne atrakcje i patrzę na miejsce, w których chętnie bym zjadła. Cała reszta jest na spontanie i co rzuci mi się w oczy, to bym tam poszła lub zostaje zapamiętane na kolejny wyjazd. I Poznań to właśnie miasto, do którego z pewnością będę chciała wrócić. I żeby nadrobić, to czego nie zdążyłam zobaczyć, i żeby zobaczyć to, co odkryłam. I żeby po prostu sobie pospacerować. To miasto jest wdzięczne do spacerów!

Co mniej jeszcze urzekło, to ilość parków. Przynajmniej na mapach, bo również punkt, którego mi się nie udało zrealizować. A szkoda! Chociaż na to będę mogła się przygotować lepiej następnym razem i po prostu wezmę nieduży kocyk, aby móc sobie gdzieś w parku posiedzieć. 

Kilka surowych zdjęć, bo wpis piszę gdzieś między pisaniem licencjatu a nauką najbliższe zaliczenia (życzcie powodzenia!) i naprawdę nie mam siły myśleć o obróbce nawet kilku zdjęć.









10 komentarzy:

  1. Poznań jest piękny. Muszę kiedyś ponownie odwiedzić to miasto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że rodzina od mojego taty jest z okolic Poznania, jakoś nigdy po drodze mi tam nie było :) Widzę, że muszę sporo nadrobić. Częściej bywam raczej w okolicach Konina, a jeśli miałabyś po drodze - zajrzyj do Starego Lichenia, do Sanktuarium Matki Bożej Licheńskiej - zapiera dech w piersiach na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Poznaniu jeszcze niestety nie byłam, ale zdjęcia piękne i wcale nie potrzebna obróbka. Wyszły super.
    Życzę powodzenia w sesji i w pisaniu, a później obronie. Trzeba przetrwać, a potem już spokoj w głowie 😊 No chyba, że zechcesz magistra 🙃

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!