Hejo! 
Zastanawiam się o czym tutaj pisać, bo chcę pisać Zaczynam trzeci wpis, ale wiem jedno. Nic o studiach (poza tym akapitem) tutaj nie napiszę, mimo że początkowo takie plany były. Dużo wpisów ostatnio odwlekam w czasie. Do pewnych rzeczy potrzebuję odpowiedniego czasu, inne pomysły muszą we mnie dojrzeć, do innych dorobić jakieś ogarnięte zdjęcia. Ach! Zdjęcia! Jak mi się nie chce ich obrabiać! A serio, byłam ostatnio w Kazimierzu, trochę zdjęć porobiłam. Wyszły lepiej lub gorzej, nawet dobrze nie wiem, bo jeszcze są w aparacie. Zbiorczy post o rzeczach z mojego ulubionego sklepu? Poczekaj! Przecież jeszcze idzie sukienka!

Oczywiście, chcę, żeby było jak najmniej marudzenia. Szukam pomysłu, szukam i w końcu... Znajduję "Book TMI TAG". Pomysł fajnie, robiłam kiedyś o mnie ten tag i też fajnie wyszło. Potem sprawdzałam, kiedy to było. 21 października 2014. Sześć lat! A pozmieniało się wiele, więc robię od nowa! W tym roku sporo osób tutaj przybyło, więc czemu nie? Możecie mnie poznać lepiej. 


1. Co masz na sobie?
Jogegery khaki, szarą koszulkę i skarpetki z Wiedźlamem. 
I mogę napisać, że w tamtym momencie nigdy nie pomyślałabym, że założę takie spodnie i długie skarpetki. 

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Zdarzyło się. :D 

3. Czy kiedykolwiek miałaś 'straszne zerwanie'?
Zerwania same w sobie straszne nie były. Gorsze były momenty przed nimi lub po nich. 


4. Ile masz wzrostu?
171! Przez 6 lat urosłam aż 2 centymetry.


5.Ile ważysz?
58 kilogramów, czyli mniej więcej tyle samo, ile ważyłam mając 14 lat. Od końca podstawówki moja waga nie zmienia się więcej niż 2 kilogramy w obie strony. Nie liczę okresu po wycięciu migdałów, gdy spadła mi do 53 kg (przed pójściem do szpitala ważyłam 56 kg, nie było tak drastycznie).

6. Jakieś tatuaże?
Nie mam, ale bardzo mi się podobają! Chociaż nie wiem, czy sama będę mieć na sobie. 





7. Jakiś piercing?
Po jednej dziurce w obu uszach i nie mam ochoty na żadne zmiany. U innych bardzo mi się podoba, szczególnie przekucia warg.

8. One true parring (para TV), którą lubisz?
Chyba nie ma takiej, nie oglądam telewizji. 

9. Ulubiony program (serial)?
"Niania", "Dom z papieru" i "13 posterunek", czyli jedyne seriale, które w całości obejrzałam. 

10. Ulubione zespoły?
KSU, Dżem, Lady Pank, T.LOVE, Perfect, Iron Maiden, Acid Drinkers, Hunter, IRA, Metallica.
To chyba tak zostawiam. Dodam jeszcze:  happysad, Bracia... I już przychodzą mi do głowy sami wykonawcy, a nie zespoły. 

11. Coś czego Ci brakuje?
Otwartego basenu w mojej okolicy oraz chęci do nauki, i lepszej organizacji czasu.

12. Ulubiona piosenka?
Jednej się nie da. Ostatnio znowu odkrywam uroki piosenek Mery Spolsky. 

13. Ile masz lat?
20. Ojejku! Ale to dziwnie wygląda.

14. Znak zodiaku?
Bliźnięta.

15. Czego szukasz u partnera?
Najprościej napisać, że nie szukam, bo znalazłam i mam to, czego potrzebuję. 

16. Ulubiony cytat?
"Kocham" takie pytania. Nie mam pojęcia. Mam ogromny sentyment do cytatów z "Trzy metry nad niebem". Mam też dwa motywacyjne cytaty, które lubię. Pierwszy o tym, że to nie problem jest problem, tylko podejście do problemu. Drugie, że łatwiej coś utrzymać cały czas w ruchu niż od nowa ruszyć. Wiecie, mniej energii to wymaga. 

17. Ulubiony aktor?
A pozwolę sobie docenić - Cezarego Pazurę, Johny'ego Deepa i Bogusława Lindę. Za to, że patrzysz na nich normalnie i widzisz ich samych. Patrzysz na nich w jakimś filmie i widzisz - Czarka Cezarego, Nikosia Dyzmę, Nowego, Grindewalda, Jacka Sparrowa, Fransa Maurera czy Tomka. Wiecie, co mam na myśli?

18. Ulubiony kolor?
Niebieski, czarny, szary, biały i fioletowy. Nic się nie zmieniło. 

19. Głośna muzyka czy cicha?
Starość! Głośna muzyka mnie drażni i głośna muzyka jest fajna, tylko na koncertach.



20. Gdzie idziesz, gdy jesteś smutna?
Do mojego pokoju. Nic się nie zmieniło. 

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic?
Około 15 minut z myciem włosów, bez jakoś połowę mniej czasu. 

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Siedzę cały czas w domu... Zanim zwlokę się z łóżka, to mija jakaś godzina. Zanim zjem śniadanie pół. I tak wyliczając, to gdzieś tak dwie, może trzy godziny. 
Spoko, gdy gdzieś jadę ogarniam się w maksymalnie 30 minut. 

23. Biłaś się kiedyś z kimś?
Tak. 

24: TURN ON. Co Cię kręci, co Ci się podoba u chłopców?
Poczucie humoru, zaradność i ambicja. Zewnętrznie mam słabość do ciemnych włosów.

25. TURN OFF . Co Ci się nie podoba u chłopców?
Arogancja, przeświadczenie o swojej lepszości nad innymi, przedmiotowe traktowanie dziewczyn. 

26. Powód dla którego dołączyłaś do Blogspot?
Z ciekawości.

27. Czego się boisz?
Os i innych niezidentyfikowanych owadów latających. 

28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Nie wiem.

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz?
Wczoraj.

30. Co oznacza Twój Blog username?
Kasiulek - zdrobnienie od mojego imienia.
Śmiesznie, dalej tak samo. 

31. Ostatnia przeczytana książka?
"Ten obcy" Ireny Jurgielewiczowej.


32. Książka, którą aktualnie czytasz?
"Harry Potter i Czara Ognia" J.K. Rowling

33. Co ostatnio oglądałaś (serial, TV)?
Nie pamiętam, nie zwracam uwagi na telewizor. Chyba leciał "Malanowski i Partnerzy".


34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Mama. 

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms?
Pisałam do mojego chłopaka, więc związek. 

36. Ulubiona potrawa?
Nie mam, ale w sobotę zjadłam fajną kolację - tortilla z jajecznicą, pomidorem i kiełbasą. Super jest!

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Lista takich miejsc mi się baaardzo wydłużyłam.  Tylko z Polski to - Poznań, Zamość, Janowiec, Szklarska Poręba, Bieszczady (znowu), Trójmiasto...  

38 Ostatnie miejsce, w którym byłeś?
Z poza mojej okolicy, to Kazimierz Dolny. A tak z bliższych miejsc poza moim domem, to nad Wisłą.



39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Owszem, można się domyśleć z pytania z 35.

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
W tym tygodniu. 

41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził?
Nie mam pojęcia. 

42. Ulubiony smak słodki?
Słony karmel... Jest słodki, prawda?

43. Na jakich instrumentach grasz?
Tylko na nerwach. 

44. Ulubiona część biżuterii?
Chockery. :D Od czterech lat jeden na ręce noszę. Kolczyki rzadko, bransoletek wcale. 

45 . Ostatni uprawiany sport?
Skakanie na skakance.  

46. Jaka piosenkę ostatnio śpiewałaś?
Podśpiewuję sobie piosenki Mery Spolsky - "Mazowiecka kiecka" i "Sorry from the mountain".

47. Ulubiony tekst na podryw?
Na kubeczki po jogurtach! 
Podchodzicie do ofiary. Ekhem... Wybranka bądź wybranki i pytacie się, czy zbiera kubeczki po jogurtach. Jak odpowiada "Nie", mówicie "Ja też nie! To przeznaczenie!". I wszyscy są Wasi. 

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Tak. Nie na poważnie, ale używałam. 

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z chłopakiem wczoraj, a dziś z rodziną. 

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Kto tylko chce. 


To już koniec. Trochę się pozmieniało, trochę nie. Zostawiam też link do tamtej wersji, żebyście sami mogli ocenić. TMI 2014 

Co u Was się zmieniło przez te 6 lat? :D

18 komentarzy:

  1. Doskonale znam to uczucie, kiedy zastanawiasz się o czym napisać. Z jednej strony w głowie mam kilkadziesiąt pomysłów, ale wiele z nich musi jeszcze dojrzeć - z Twojego wpisu wynika, że sama też tak masz. Uwielbiam opatrywać swoje wpisy nietypowymi, czasami lekko artystycznymi zdjęciami i tutaj chyba pojawia się u mnie największy problem, bo brakuje mi czasu na ich wykonanie.
    Odwołując się do całości wpisu - świetny pomysł na post! W telegraficznym skrócie można dowiedzieć się o Tobie wielu ciekawych rzeczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że się podobał.
      Dokładnie tak mam. Na szczęście zazwyczaj je spisuję i wracam później.

      Usuń
  2. Doprawdy nie rozumiem fenomenu słonego karmelu - jak dla mnie jest okropny. Byłam kiedyś w Zamościu, ale było to lata temu pamiętam jednak, że bardzo mi się podobało. O takim tekście na podryw pierwszy słyszę XD A os jak i innych owadów również się boję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem dobrą osobą do oceny smaku, bo jem dziwne (dla innych) połączenia. :D

      Usuń
  3. Super post, wiele się o Tobie dowiedziałam, a przy okazji-troszkę mamy ze sobą wspólnego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pytania, szczególnie to z tekstem na podryw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny sposób na to, by dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy wpis , ale brakowało mi tego by pojawiły się tu też odpowiedzi sprzed tych 6 lat :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam link na samym końcu do tamtego wpisu. :D Jeśli ktoś jest ciekawy, może tam wejść.

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy post! Lubię czytać takie TAGi, można się dowiedzieć nieco więcej o osobie "siedzącej po drugiej stronie monitora". ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy tag, można dzięki niemu lepiej Cię poznać. Ogólnie lubię czytać tagi, a sama też już dawno żadnego nie robiłam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tagi do czytania są super. :D Do robienia czasem są cięższe niż się wydaje.

      Usuń
  9. Tego tagu nie znam, ale tez mam w planach zrobić Q&A ale lepiej wychodzi mi to na Instagramie niż na blogu, więc nie wiem jak to ugryźć :D ale o tym jeszcze sobie pomyślę. Tak czy siak lubię takie wpisy bo dzięki temu wiem o Tobie JESZCZE więcej ♥
    Ja własnie w lipcu będę robiła swój pierwszy tatuaż, trochę się boje a jednak nie mogę się doczekać. Ogólnie lipiec to będzie chyba miesiąc zmian, serio :D
    Co do serialii, serio nie obejrzałaś żadnego innego do końca? :o Próbowałaś obejrzeć "Szkołe dla elity"? Jeżeli nie, to polecam! Oo Zapraszam do Zamościa! :)

    U mnie pewnie wiele rzeczy by się nie zmieniło, raczej nie zmieniam swoich nawyków i standardów, ale coś tam pewnie mogłabym więcej napisać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Q&A nigdzie nie wychodzi :D
      Widziałam tylko fragmenty "Szkoły dla Elity" i mnie nie zachęciło.

      Usuń
  10. Znam większość zespołów muzycznych, które lubisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skarpetki z Wiedźlamem wymiatają!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!