Hejo!
Muszę się przyznać, że przez te ferie się tak trochę rozleniwiłam. ;--; Jak na razie mijają mi całkiem fajnie. 
 Jeśli ktoś czekał, to wreszcie pojawia się recenzja "Poradnik pozytywnego myślenia".

Tytuł: Poradnik pozytywnego myślenia"
Autor: Matthew Quick
Wydawnictwo Otwarte



Treść: Pat Peoples wychodzi ze szpitala psychiatrycznego. Nie pamięta dlaczego się tam znalazł ani ile już tam jest, ale cały czas pamięta o swojej żonie, Nikki, dla której postanowił się zmienić. Nie ma pojęcia ile przez ten czas się zmieniło, ale wydaje mu się, że było to niemożliwe, bo pamięta wszystko jakby to się działo wczoraj.  Gdy przebywał w szpitalu zaczął ćwiczyć. Po powrocie do domu biegał, robił brzuszki i czytał. Jego mama zapisała go do terapeuty.  Odzyskuje kontakt z dawnym przyjaciel, który zapoznaje go Tiffany, nimfomanką.. Po kolacji Pat ją odprowadza, a ona proponuje mu seks. Pat odmawia, a potem opowiada o tym terapeucie. W końcu umawia się z Tiffany. Pewnego dnia Tiffany oznajmia, że znalazła sposób w jaki Patt może się skontaktować z Nikki.

Moja ocena: Książka jest naprawdę fajna. Czytając opinie o niej spotkałam się ze słowem "sympatyczna" i mogę się zgodzić, bo ona na prawdę taka jest. Z postaci strasznie mnie wkurzała Tiffany. Robiła dużo "głupich" rzeczy. W całej książce chyba najbardziej rozśmieszyły mnie randki Pata i Tiffany.

8 komentarzy:

  1. Mam ją na swojej liście książek do przeczytania 2014, niestety mi się nie udało więc jak kilkanaście innych pozycji przeskoczyła na nową, mam nadzieję, ze jak ją w końcu kupię to też mi się spodoba.
    http://life-adventure-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. również miałam ochotę zabrać się za tą książkę, ale jakoś nie wyszło. Co się odwlecze to nie uciecze :)
    http://nim-ci-zaufam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam tej książki
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam, ale brzmi zachęcająco ;)
    http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Okej, muszę przeczytać. Recenzja intrygująca. Właśnie ostatnio nie mam co czytać, także zaraz pędzę do biblioteki po tę książkę. Bardzo podoba mi się to, że dzielisz swój post na dwa akapity: treść i własną ocenę. To pozwala lepiej zrozumieć przesłanie. W ogóle, ładnie tu u Ciebie. Wystrój taki zimowy, a u nas akurat śniegu po kolana nasypało. :D Serio, macie już ferie? O wow, zazdroszczę... Ja jeszcze dwa tygodnie... :D Dzięki za komentarz u mnie, to miłe, że do mnei zaglądasz. :*
    hogwart-naszymi-oczami.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko Kasiulek ;3
    Evenstar

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wezmę się za przeczytanie tej książki :) Recenzja mnie zaciekawiła :3
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    ○Mój blog-klik○

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!