Hejoł!
Dziś będzie trochę innego typu post. Jeśli Wam się spodoba i będziecie chcieli czytać więcej takich notek, napiszcie w komentarzu. 
Ostatnio przeczytałam książkę "Karolina XL".  Jej autorką jest Marta Fox.


Mi się spodobała. Może i Was zachęcę do jej przeczytania.



Jest pisana jako pamiętnik. Część zdarzeń jest pisana po kilku latach, a inne jakby sprzed kilku minut.
Opowiadana ona o Karolinie. Jest bardzo wrażliwa i walczy z nadwagą. W momencie gdy zaczyna pisać pamiętnik-książkę jest w I liceum. Zaczęła go pisać za sprawą zajęć z twórczego pisania. Karolina jest bardzo wrażliwa i walczy ze swoimi problemami.  Po pewnym zdarzeniu, za którego sprawą stał jej były chłopak, Chris, Karolina walczy o swoją godność. Po tej przykrej sytuacji Karolina ma jeszcze większe problemy ze swoją wagą. Przez to zaczęła uczęszczać do psychologa. Już po pierwszej wizycie Karolina zaczęła zmieniać swój światopogląd i nawyki żywieniowe.
Hmmm... Co by tu teraz?
Skąd się wzięło "XL"
"XL" stało się jej ksywką kiedy poszła do nowego gimnazjum. Po raz pierwszy nazwał ją tak Kamil "Szczurek", z którym później się zaprzyjaźniła.


Wiem, że jest to trochę chaotycznie napisane, ale mam nadzieję, że zrozumiecie i będziecie chcieli przeczytać. :)

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam książki w formie pamiętnika, wtedy tak jakby... Czujemy dokładne emocje i przeżycia danego bohatera. :)
    Mnie zachęciłaś do tej książki. ^^
    Mogę się pytać, ile ma ona stron? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki napisane jako pamiętnik bardzo lubię, ale może nie do końca tego typu "psychologiczne" książki ;) Każdy ma inny gust... :* http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Żby nie byłó, ze przeczytałam i nie daje komentarza. :P
    Heheszkyyy.
    Przypomniała mi sie dzisiejsza matma (dodatkowa( nie wiedzieć czemu. ;\
    Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę fajnie opisałaś.
    Z chęcią przeczytam więcej tego typu postów. Może następnym razem o jakieś fantastycznej ksiażce?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tą książke jakieś 2 lata temu xD I byłam na spotkaniu autorskim z Martą Fox :3 xD
    Od razu przeczuwałam jak zobaczyłam tytuł. Chciałam podobny post zrobić bo nową książkę mam, ale teraz wyjdzie ze zgapiłam ;_;
    http://mojswiat-swiatwedluggabi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam komentarz. Ooo fajne ktoś ma. Patrzę a tu Gabi XD
      Robisz o książce bo pusto tam.

      Usuń
  6. Ooo ciekawa książka! Uwielbiam taką tematykę, chyba przeczytam. Zachęciłaś mnie. :)
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę!

    http://poetyckie-przemyslenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie książki, chętnie przeczytam :)
    http://morisaboutmoris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Może przeczytam? Ale już tyle ci naopowiadałam ci,że przeczytam jakąś książkę,więc najpierw spełnię tamte obietnice :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!