Hejo!
Wreszcie biorę się za ten, już dawno zapowiedziany post. Napiszę dziś o "Pamiętniku narkomanki"

Tytuł: "Pamiętnik narkomanki"
Autor: Barbara Rosiek



Treść:

Książka jest dziennikiem. Akcja zaczyna się 21 marca 1972  r., kiedy to trzynastoletnia Basia poszła po raz pierwszy na wagary. Siedząc w kawiarni poznaje Filipa, z którym idzie do jego domu. Tam pozwala sobie "coś" wstrzyknąć. Tym czymś okazuje się morfina. Dziewczynie się to podoba. Zaczyna przychodzić tam coraz częściej. Z czasem się uzależnia. Zostaje przeniesiona do innej szkoły.  Kiedy orientuje się, że jest z nią naprawdę źle zaczyna walkę. Wiele razy upada, wraca do nałogu, ale potem znowu próbuje. Zauważa, że wielu narkomanów z jej środowiska zmarło. Sama postanawia z sobą skończyć. Nie udaje jej się. Zaczyna nowe życie, w którym ważną rolę odgrywa jej pies.

Moja ocena:
Książka jest przeciętna, jeśli nie słaba. Nie zaszokowała mnie. Miejscami była nudna i po prostu zniechęcała mnie do dalszego czytania. Jedyny moment, który wzbudził we mnie głębsze emocje, to jak jej pies zdechł, a oprócz tego to żadnych. Początek książki nie przypadł mi do gustu, ze względu na to co się tam zdarzyło...


To już tyle o "Pamiętniku narkomanki". Mogę się pochwalić, że znalazłam w bibliotece "Intruza" S. Meyer. Zaraz po skończeniu "Quo Vadis" będę się za niego brać. Papa ^^

Czytaliście "Pamiętnik Narkomanki"?

5 komentarzy:

  1. Osobiście nie czytałam tej książki, ale słyszałam wiele pozytywnych komentarzy na jej temat. Jednak to nie moje klimaty, więc wątpię czy kiedykolwiek po nią sięgnę :D http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie,nie czytałam nigdy :3 I chyba nigdy nie przeczytam :3
    Ale napisz o Intruzie jak przeczytasz! Koniecznie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O Intruzie nam napiszesz, prawda? :3
    Pamiętnika narkomanki nie czytałam, Karolina czytała i sądziła że bardzo fajne. Może rzeczytam, nwm. W planach mam 'My, dzieci z dworca ZOO'

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za Spojler. Słyszałam wiele pozytywnych jak i negatywnych opini na temat tej książki, więc zdania są podzielone. Ja miałam zamair kiedyś ją pzreczytać, ale nigdy jakoś nie może do mnie trafić ;)

    http://descensus-ad-inferos-fabula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna z najlepszych książek jakie czytałam *.*

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!