Witajcie :D Jak już wcześniej pisałam miałam zamiar przygotować notkę na czas kiedy będę nad morzem. Dziękuję za pytania  Japońskiemu Dziecku (blog), Nienormalnej (blog) i Kasi K.


1. Co skłoniło Cię do stworzenia tego bloga? :)




Nie pamiętam już. Powiedzmy, że "spapugowałam" Gabrysię, która założyła swojego bloga trochę przede mną.

2. Dostajesz bilet, na dowolne miejsce na całym świecie, gdzie lecisz?


Powód, dla którego chciałabym znowu w Bieszczady.
Chyba w Bieszczady albo gdzieś do Anglii.

3. Jak powinien wyglądać według Ciebie idealny blog?


Kolory nie powinny być zbyt rażący w oczy np. jaskrawo żółty nagłówek, tło jakieś też neonowe, różowy kolor okna postów (nie wiem jak to nazwać) i jakaś niebieska, turkusowa lub z każdym akapitem inna czcionka. Co do pisania nie powinno być dużo błędów ortograficznych w strasznie prostych wyrazach np. "jeż" lub "który". Nie powinno być kropek i spacji przed znakami interpunkcyjnymi.

4. Jakie masz pasje?


Rysowanie, pisanie, czytanie, fotografia, sport i muzyka. Pięć pierwszych opisałam dokładniej tu.

5. Ile prowadzisz bloga?


Rok z kawałkiem. Zaczęłam go pisać 19.04.2013. r.

6. Co zmienił w Twoim życiu blog?


Wielkich zmian nie widzę. Jedynie zaczęłam się interesować bloggowaniem i pisaniem w większym stopniu.

7. Co musi mieć blog żebyś go obserwowała?


Muszę go po prostu uznać za ciekawy. Nie mam żadnego wymagania o czym ma być.


8. Masz ulubione blogi?


Mam kilka, na które  bardzo lubię wchodzić. 

9. Masz jeszcze jakies blogi?


Mam jeszcze jednego bloga. Piszę go wraz z Gabi. Są to opowiadania o postaciach z Harry'ego Pottera.

10. Chcesz coś zmienić w blogu?


Na obecną chwilę nic konkretnego.  Podoba mi się tak jak teraz jest.

11. Marzy ci sie jakaś konkretna liczba obserwatorów?


Najlepiej dla mnie byłby, żeby mieć maksymalnie 500. Później włączyłabym tryb prywatny.

12. Czy twoim zdaniem ktoś, kto stawia kropki przed znakami bądź spacje interpunkcyjnymi powinien prowadzić bloga?


Nie cierpię tego. Jeśli jest się bloggerem powinno się przestrzegać chociaż tych najprostszych zasad interpunkcji. Nie mogę nikomu tego zabronić.

13. Co cię drażni? 


Wszystko i nic. Dosłownie, ale postaram się wypisać:
- osoby niezbyt inteligentne
- osoby, które nie mają pojęcia, o tym co mówią
- gadanie cały czas o tym samym,
- wyśmiewanie innych,
- nie odpisywanie mi bardzo długo,
- granie mi na nerwach,
- lizusy
- nauczyciele, którzy faworyzują uczniów
- gdy ktoś mi świeci w oczy.
- gdy jest za jasno ;____; 


8 komentarzy:

  1. Zdziwiła mnie trochę odpowiedź na pytanie 2. Fajna notka :)

    http://life-is-brutal-now.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego chciałabyś po 500 obserwatorach włączyć tryb prywatny? :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi ;) Też nie lubię gdy ktoś przed znakami interpunkcyjnymi stawia spację :/
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hej nominowałam cię do LBA zapraszam damas-and-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cię do Liebster Award. Gratuluję! Więcej informacji na moim blogu :)
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi ;) Tylko nie wiem dlaczego chcesz włączyć tryb prywatny po osiągnieciu 500 obserwatorów? http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że lepsza jest dla mnie mniejsza rozpoznawalność w sieci ;-;

      Usuń
  7. Nwm co pisać ;-; Emerytura mnie wzywa! Poza tym,że mój brat wierci się obok mnie i cały czas się do mnie przytula ;-;

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!