Hejo!

Walentynek osobiście nie uznaję, jak mój tata. W sumie to po nim i chrzestnym mam głównie charakter.
Klasycznie wstałam o 6.30. Obudziłam siostry, zjadłam śniadanie i tak dalej. Tata mnie i siostrę podwiózł do szkoły.
Lekcje normalnie przebiegły. Pani K. od historii i WOSu wrzeszczeła na nas, ale po części ma rację.
Na okienku przed religią zrobiłyśmy Klub "19". Najpierw w klasie uczyłyśmy się tańczyć belgijkę (przed religią), a potem tańczyłyśmy do disco-polo.
Belgijkę wygodniej mi sie tańczy jako chłopak. ;___; Nie wiem czemu.
Dostałam jedną walentynkę. Od siostry. Chciała żebym jej wierszyk napisała, więc napisałam. Wkleiła ten wierszyk do mojej walentynki i mam walentynkę z wierszykiem, który sama napisałam... Słodko.
Po szkole, zgodnie z planami, pograłam w Diablo. A później słuchałam muzyki. Zresztą, dalej słucham.
Dam Wam kilka piosenek, których dziś słucham.

Uwielbiam to: 

I to:


A te dwie to kocham ♥


I...


Do dwóch ostatnich mam szczególny sentyment. "Whisky" uwielbiam odkąd pamiętam, a "Ajrisz" też długo.

Pochwalę się tym,że zaczęły mi się ferie! Raczej będę dodawać częściej posty. Zastanawiam się czy nie zrobić tematycznych postów, czyli  np. o książkach lub filmach. Co o tym  sądzicie?
Cieszę się, że udało mi się nauczyć Sylwię komentować posty!
Pozdrowienia dla Was wszystkich!

6 komentarzy:

  1. O patrz, może i Twoje skomentuje? xD
    Co powiesz, żebym się do ciebie wprowadziła na te dwa tygodnie? :D xD

    PS. W tamtym roku opowiadałam ci o 'Walniętynkach' xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie pierwsze piosenki są fajne. Tamte dwie takie sobie :-\ Z Dżemem gólnie nie przepadam.
    W sumie to calkem spoko dzien mialas.
    Ja tam walentynki kocha <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sie wlasnie koncza ferie, a Dżem uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam Dżem ^^ Miałam kiedyś koszulkę z koncertu, ale oddałam siostrze, bo jest teraz na mnie za mała :/

      Usuń
  4. O.o haha no jak milo. :) Faktycznie teraz co drugi post komentuję ale to chy ba dobrze prawda??
    Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham taniec belgijski <3 Bo to o niego chodziło nie? XD Może dlatego bo przychodzą do ciebie tylko dziewczyny i nie musisz tańczyć z chłopakami? XD
    Nie pisz tematycznych postów! Kiedy są już tematyczne to tracą tę nienormalność XD

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!