Siemka! *macha na przywitanie*


Powiem szczerze filmów będzie dość dużo,ale postaram się o nich napisać w miarę ciekawie i krótko, żeby Was nie zanudzić.

Komedie

Maciej Stuhr

Polskie komedie uwielbiam  odkąd byłam mała. Zwłaszcza sensacyjne.  Jak  jakieś fajne lecą w telewizji, to zawsze oglądam je z tatą.
Bardzo lubię te, w których występuje Cezary Pazura, Maciej Stuhr i Bogusław Linde.
Zagraniczne też lubię. Najbardziej parodie z Lesliem Nielsenem.

Moje ulubione:
- E=mc2
- Kariera Nikosia Dyzmy
-  Killer
- Killer-ów 2-óch
- C.K Dezerterzy
- Złoto Dezerterów
- Dlaczego nie!
- Fuks
Leslie Nielsen
- Poranek kojota
- Szklanką po łapkach
- Naga broń 1, 2 i 1/2, 33 i 1/3
- Dracula: wampiry bez zębów
- Ści(ą)gany
- Asterix i Obelix (wszystkie części)
- Fałszywa dwunastka 1 i 2


Horrory


Horrory polubiłam dzięki mojej żonie, Milenie. :D
Horrory prawie zawsze oglądam z nią i nigdy nie kończymy ich oglądać. Nie wiem czemu. Później i tak kończę je oglądać w domu. Najfajniej oglądało mi się "Obecność" z Mileną i Szymonem w sierpniu. Wtedy zaczęła się nasza rodzinka. Wtedy była jeszcze normalna.
Najbardziej lubię:
- Obecność
- Nienarodzony
- Sinister
- Mama
Podobno "Oszukać przeznaczenie"  to też horror. 


Melodramaty


Filmów z tego gatunku lubię mało. Najfajniejsze jak dla mnie to "Trzy metry nad niebem" i "Uprowadzenie Agaty". "Tylko Ciebie chcę", czyli druga część "Trzech metrów nad niebem", jest jak dla mnie taka sobie. Oglądając te trzy filmy płakałam.


Lubię jeszcze:

- na podstawie książek J.K. Rowling o Harry'ym Potterze
- Sagę "Zmierzch"
- Czerwień rubinu
- Anioły i demony
- Jesteś bogiem
- Skazany na bluesa (Uwielbiam!)
- Nad życie (Także uwielbiam! Pierwszy raz obejrzałam w tę sobotę na KSMie. Popłakałam się.)
- Biały Kieł
- Oszukać przeznaczenie wszystkie części)
-Księżniczka Śnieżka i Łowca

Nie uwzględniłam filmów animowanych.

Mam nadzieję, że Wam się podoba  i Was nie zanudziłam :D
Jutro (czyli jak wstanę i się dorwę do kompa)  napiszę notkę o moich i Kasi spacerach.

9 komentarzy:

  1. Mi najbardziej z polskich komedi podoba się Kogel Mogel i druga część Galimatias :D Sami Swoi to też świetny film! A z horrorów lubię najbardziej sierociniec. :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiekszosci z tych filmow nie ogladalam. Moze w najblizszymmczasie obejrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma co, polskie komedie są najlepsze! ;D A horrorów to ja osobiście nie lubię, bo biorę je za bardzo na poważnie i potem muszę spać z włączoną lampką przez najbliższe kilka tygodni ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam obecność, 3m nad niebem i tylko Ciebie chcę. mogę Ci jeszcze polecić LOL z Miley Cyrus, powinien się spodobać. zajrzysz do mnie? :)

    http://noothing-happens-without-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś zaczęłam oglądać LOL z koleżanką i powiem szczerze zapowiadał się film ciekawie, więc możliwe, że niedługo go obejrzę :D
      Jasne, że zajrzę :)

      Usuń
  5. Uwielbiam Harry'ego Pottera . Po prostu uwielbiam, uwielbiam. Nie wiem dlaczego nawet za bardzo magia mnie nie jara ani nic. Po protu. Komedie to ja kocham. Najlepszy rodzaj filmu, ale ostatnio mam fazę na 3 metry nad niebem. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo :O Kasia. Ile tu masz komentów xD
    Też lubię komedie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie lubię horrorów ;-;
    Chociaż może jakbym oglądała z kimś fajnym (np. z tobą XD) to może było by fajnie? ;D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!