Hej!
Próbując zacząć jakoś ten post, uświadomiłam sobie, że właśnie minęły moje ostatnie ferie. Trochę jest mi z tym dziwnie, ale myślę, że wydobyłam z nich tyle, ile mogłam. To chyba były moje najlepsze ferie!
Spisałam sobie krótka listę rzeczy, które w ich trakcie chciałam zrealizować, ale ją zgubiłam. Był to tylko taki szkielet, żeby o niczym nie zapomnieć, nic konkretnego, więc wiele nie straciłam. Jestem naprawdę zadowolona z tych dwóch tygodni, bo były owocne. Był to dla mnie dość twórczy zdjęciowo okres, bo aż trzy razy (!) robiłam jakieś zdjęcia - dwa razy sobie, trzeci raz przyjacielowi. Tych swoich nie mam nawet dziesięciu, ale podobają mi się.



Najbardziej zadowolona jestem ze zdjęć z przyjacielem i na tej sesji chcę się skupić. Wyszło bardzo dobrze i, najważniejsze, jemu też się podobają. Trochę poczułam wtedy wiosnę. Nie było to w pełni planowane, nawet nie myśli w głowie żadnego pomysłu. Wykorzystaliśmy też przypadkiem spotkanego kota. Myślałam, że był dziki, ale zaczął się do nas tulić, a potem pobrudził obiektyw. Mam nadzieję, że nie jest bezpański i tylko sobie tam spacerował.





A na sam koniec perełka, na którą musieliśmy poświęcić nieco więcej czasu, ale warto było. :D



INSTAGRAM KACPRA: @kvrzyp
MÓJ INSTAGRAM: @kasiulek.xd

6 komentarzy:

  1. Efekty sesji bardzo mi się podobają, czuć nutkę tajemniczości! :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia mają potencjał - według mnie powinnaś popracować nad światłem, na manualu zmienić przyszłonę, ewentualnie obrobić je bardziej w jakimś programie!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Przeważnie delikatnie obrabiam - bawię się kontrastem i jasnością, ale w tym przypadku odpuściłam. :)

      Usuń
  3. Fajnie, że udało ci się spędzić ferie aktywnie :) Też sobie spisałam rzeczy, które chcę zrobić w ferie i mam nadzieję, że dojdą do skutku ;) A dym na zdjęciach wyszedł swietnie!

    myslacinaczej29741.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!