Hej!
Dziś przychodzę do Was z TAGiem. Wydaje mi się, że dobry na taki letni dzień (a właściwie już wieczór. Obecnie w te wakacje sobie egzystuję. Nic ciekawego się nie dzieje, a jak się dzieje to jest wtedy po prostu świetnie. Może na razie nie mam zbyt wielu wspomnień z tych wakacji, ale są po prostu świetne.

1. Słońce, czyli książka, która zawsze poprawia Ci humor.
Musi to być książka z genialnym poczuciem humoru.  Myślę, że do tego punktu pasuje
seria "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" Ricka Riordana. Uwielbiam ją i czytając to prawie cały czas się uśmiecham. :D

2. Morze, czyli książka idealna na plażę.
Czytanie na plaży mnie nie przekonuje. .-. Serio. Jak jestem nad wodą, to wolę sobie popływać w wodzie.
Wracając do pytania... Wydaje mi się, że powinno być to coś lekkiego do czytania. Może "Klub Karmy" Jessiki Brody? Jest zabawna i pozytywna.

3. Pocztówka, czyli książka, którą najlepiej wspominasz.
Nie mam pojęcia. Jest wiele książek, które wspominam bardzo dobrze. Ciężko mi wybrać jedną. Wszystkie książki, które tutaj podałam (oprócz piątego punktu, oczywiście) nadają się tutaj.

4. Podróże, czyli książka, którą polecił Ci przyjaciel.
"Fangirl" Rainbow Rowell. Nie byłam do niej przekonana, ale jest lepsza niż myślałam. Bardzo mi się podobała.

5. Opalanie się, czyli książka, którą się sparzyłeś.
"Pamiętnik narkomanki" Barbary Rosiek. Myślałam, że po prostu będzie lepsza. Była strasznie nudna.

6. Japonki, czyli książka, którą każdy zna.

Chyba każdy zna i wie o czym jest Saga "Zmierzch", no nie?  Nie muszę nic więcej pisać, bo nawet jeśli nie czytał, to cokolwiek wie..

7. Wycieczki rowerowe, czyli książka, która nigdy Ci się nie znudzi.
"Trylogia czasu" Kerstin Gier. Czytałam to już kilka razy i chętnie przeczytałabym po raz kolejny, ale są inne książki, które muszę przeczytać.

8. Letnie imprezy, czyli książka, która zawsze poprawia Ci nastrój.
Czemu jest dwa razy to samo? Tak, jak wyżej.

9. Pływanie, czyli książka, którą musisz przeczytać tego lata.
Jak już wspominałam, mój wakacyjny stosik liczy sobie 10 pozycji. Na pewno muszę przeczytać "Panią Jeziora" Andrzeja Sapkowskiego.

10. Przyjaciel, czyli książka, która zawsze jest przy Tobie.
Seria książek o Harrym Potterze autorstwa J.K. Rowling. Jest dla mnie bardzo ważna, bo od tego zaczęłam tak dużo czytać i zawsze gdzieś się przewija w moim życiu.


Chciałabym zrobić Q&A, więc możecie śmiało zadawać pytania w komentarzach. :D 

1 komentarz:

  1. a ja akurat nienawidze czytac ksiazek ;D
    obserwujemy?pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!