Cześć wszystkim!
Dziś taki bardziej świąteczny post. Ostatnio nie miałam jakiejkolwiek motywacji, aby siąść i coś napisać. .-. Smuci mnie to. Naprawdę.
Tak więc dzisiaj TAG.


1. Kiedy zaczynasz przygotowania do świąt? 

Na początku grudnia. Chociaż prezenty mogę zacząć wcześniej kompletować.



2. Posiadasz kalendarz adwentowy?

Tak. :D
Z Minionkami z Kauflanda :p

3. Jakie są twoje ulubione filmy świąteczne?
 Może jestem dziwna, ale Kevin mi sie przejadł.  Ludzie od 15 lat oglądać to samo. To nudne.
 Za to bardzo lubię "Grinch: Świąt nie będzie" oraz "Wigilijne drzewko".
I "Rudolf czerwononosy Renifer". Kocham to <3

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia?

Oczywiście! :D Bardzo dobrze wspominam Boże Narodzenie 2005. Ostatnie jako jedynaczka. ;)  Pamiętam, że wujek przywiózł taką maskę faceta i potem mi ja zakładali. XD Ogólnie wszystkie były świetne.

5. Co najbardziej lubisz w świętach Bożego Narodzenia?
Chyba dawanie prezentów. W tym roku nie mogę się doczekać aż dam prezenty przyjaciółkom. :3

6. Jakie są twoje ulubione piosenki świąteczne?

Uwielbiam wiele i polskich, i zagranicznych.
DeSu - Kto wie czy za rogiem
Varius Manx - Hej ludzie, idą święta
Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone
Czerwone gitary - Jest taki dzień
Dean Martin - Let is snow
Paul McCarnety - A wonderful Christmas time
"Jingle Bells", "We wish you a Merry Christmas" i oczywiście przepiękne polskie kolędy. Od dziecka uwielbiam "Gdy się Chrystus rodzi", "Dzisiaj w Betlejem", "Pójdźmy wszyscy do stajenki" i wiele innych. :D

7. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
W pokoju nie mam, bo siostry mnie załatwiły. .-. Za to w salonie mamy jakąś z 1,80 m.

8. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny? 

Jejku... Nie wiem. .-. Lubię zapach ciasteczek. .-.

 9. Jaki jest twój ulubiony lakier do paznokci? 
Nie mam.

10. Jaki jest twój ulubiony zimowy napój? 

Herbatka z miodem albo z pomarańczą. :D Albo piwo kremowe. <3


11. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego?
Na oknach mam wzorki ze sztucznego śniegu. Tylko tyle (na razie). Za rok postaram się o coś więcej.

12. Co najbardziej kojarzy Ci się ze świętami Bożego Narodzenia?

Święty Mikołaj, kolędy, rybka (!), choinka, Trzech Króli.


Korzystając z okazji chciałabym Wam życzyć: 
Wesołych świąt, dużo uśmiechu, rodzinnej atmosfery, smacznej rybki i czego sobie życzycie ;)

5 komentarzy:

  1. Ja nie mam rodzeństwa więc mojej choinki nikt nie weźmie. U mnie obowiązkowo światełka. Jak nie na choince - to na oknie.

    Również życzę Ci wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, żebyś nie miała powodów do zmartwień i przede wszystkim zdrowia, bo bez niego nie spełni się nic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Klimatyczny TAG! ^^ Ja właściwie pierwszy raz miałam światełka w pokoju w tamtym roku i postanowiłam co roku ozdabiać nimi zagłówek łóżka, bo fajnie się przez niego przewlekają. (Polecam "cotton ballsy" - naprawdę ślicznie wyglądają! Oprócz tego, mam świąteczne zasłony (nie mogę w to uwierzyć), miniaturową wilkinową choinkę z kolorowymi lampkami i mnóstwo zimowych pierdółek, które poustawiałam na parapecie i na szafkach. Także w tym roku naprawdę poszalałam. :D Ze świątecznych piosenek od kilku dni mam fazę na "12 day of Christmas". Cały czas sobie nucę pod nosem "On the first day of Christmas my true love sent to me..." :D
    Również życzę Ci spokojnych, rodzinnych świąt, szalonego sylwestra i spełnienia wszystkich marzeń w nowym roku. :) Wesołych świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tag, szkoda że się nie rozpisałaś jakoś dłużej ;p U mnie co roku sztuczna choinka gościła w moim pokoju, a w tym się zbuntowałam i wyrzuciłam ją do salonu. W pokoju sporo figurek i lampki kulkowe wokół tablicy korkowej która jest na pół ściany.

    Zauważyłam możliwe że mały błąd. Myślę, ale mogę się mylić, że choinka nie ma prawie 2cm, a chodziło ci o 180 cm lub 1,80 m ;))

    http://obcowaniezksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że zwróciłaś uwagę ;) Miało być 1,8 m
      Chciałabym mieć korkową rablicę w pokoju. .-. Teraz już nie mam zbytnio miejsca.

      Usuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!