Cześć wszystkim! 
Uznałam, że zarażę się od Ani z bloga AniaBloguje i zrobię  ten oto TAG. Moim zdaniem jest dość ciekawy.

UWAGA! Mogą pojawić się spoilery!


1. Anestezjologia - książka tak nudna, że prawie Cię uśpiła.
Bez wątpienia "Antygona". Książka Strasznie nudna, okropnie mi się dłużyła, mimo że jest króciutka.

2. Diagnoza- smutna książka.
Waham się pomiędzy "Zostań, jeśli kochasz" i "Gwiazd naszych wina".  Obie są dość smutne.

3. Zawał- książka z nagłym zwrotem akcji.
"Harry Potter i Więzień Azkabanu". Przecież to groźny przestępca! On chce zabić Harry'ego! O! Jednak nie!


4. Dentysta- książka której szczerze nie lubisz. 
Czemu dentysta? Ja tam moją dentystkę lubię. XD
Szczerze nie lubię... Uch... Wiele jest takich książek, głównie to lektury. No dobra... "Stary człowiek i morze". Po prostu nie. Jedna z najgorszych lektur.

5. Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta...- książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią.
"Wierna". Nie wiem, jak inny, ale się jej (a właściwie ich obu) śmierci nie spodziewałam. Było to dla mnie kompletne zaskoczenie.

 6. Operacja- książka podczas której wstrzymywałaś oddech ze zdenerwowania i napięcia.
Jestem osobą, która bardzo wszystko przeżywa. Zwłaszcza jak coś czytam albo oglądam (krzyczałam do Umbridge "Wyjdź głupia babo"). Jest wiele takich książek choćby na przykład "Ostatni Olimpijczyk".  

7. Pobieranie krwi- krwawa książka!
"Niezgodna" i "Quo vadis".  Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego.

8. Komu lekarstwo? - książka z gorzkim zakończeniem.
 Tak myślę i myślę, i w końcu wymyśliłam! "Ostatnia piosenka". 

9.Zawroty głowy- książka ze świetnym wątkiem miłosnym.
"Hopeless". W tej książce wątek miłosny mi bardzo podoba.

10. Rozprzestrzeniająca się zaraza czyli kogo tagujesz?
 Obowiązkowo zarażam:
- Gabrysię  z bloga Oczkami Czarnowłosej
- Katherine Herondale z bloga Lady Katherine in Bookland
- Każdego kto chce zrobić ten TAG

5 komentarzy:

  1. Z "Antygoną" się nie zgodzę - no, racja, może dramat nie jest zbyt ciekawym i jasnym przekazem, ale sama historia? - cudo!
    Syn związał się z matką - czy może być coś bardziej dziwnego i ciekawego w literaturze? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Tag ;))

    http://nobody-is-normal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. haha genialny ten tag ;o

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominacje do świetnego tagu i jednocześnie bardzo, bardzo przepraszam, że zabieram się za nią tak późno. ;/ Już odpowiadam na nominację w grudniowych cosikach. :)

    P.S. Wreszcie zabrałam się za Percy'ego i chociaż jestem dopiero przy drugim tomie, absolutnie zakochałam się w tym klimacie i nawet nie sądziłam, że jeszcze bardziej pokocham mitologię grecką. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :D
      Ja dzięki Percy'emu czasem błyskam wiedzą o mitologii. :D

      Usuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!