Cześć!
Wczoraj byłam w Mieście Rond i Biedronek, tzn. w Ostrołęce. Siłą rzeczy nie mogłam niczego napisać. Pobudka o 5.30, potem po mamę do jej pracy i do Ostrołęki. Podróż, zwłaszcza powrotna strasznie mnie zmęczyła, ale było fajnie!
W piątek chciałam napisać jakiś post, ale zaczęłam dwa i żadnego do tej pory nie skończyłam. Możliwe, że w najbliższym czasie je skończę, jak na razie przychodzę do Was z TAGiem.




1. Trzy charakterystyczne 'rzeczy' jesieni?
Kolorowe liście, Wszystkich Świętych, deszcz

2. Ulubiony kosmetyk do ust?
Masło kokosowe do ust Nivea. :3 Uwielbiam je. Ma cudowny zapach! :D

3. Ulubiony jesienny napój?
Herbata. Uwielbiam pomarańczową z imbirem. Ogólnie uwielbiam herbatę z cytryną, samym imbirem, ale moim faworytem jest z pomarańczą. No i herbatka z miodem i cytryną też jest boska.


4. Ulubiony/ kojarzący się z jesienią zapach?
Żaden zapach nie kojarzy mi się jakoś bardzo z jesienią. ;_;

6. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała?
 Raczej za wiedźmę. :3

7. Buty sportowe, kozaki czy trapery?
Póki jest ciepło to śmigam w adidasach, czasem w trampkach. Potem przerzucam się na botki albo kozaki.

8. Ulubiony film na Halloween?
"Miasteczko Halloween" :D

9. Co lubisz w jesieni?
Lubię kolorowe liście. Lubię deszcz. Wbrew pozorom lubię też to, że jest zimno i nie jest tak przyjemnie wychodzić. Lubię te długie jesienne wieczory z książką i herbatą. Lubię też te ciepłe dni, kiedy można wyjść i porobić zdjęcia.

11. Ulubione ubrania na jesienną porę?
Bluzy. Kocham fajne bluzy, są idealne na każdą porę roku. Choć ostatnio zastanawiam się czy nie "zdradzić" ich z jakimś ciepłym sweterkiem.

12. Ulubione owoce i warzywa jesieni?
Kocham jabłka. :D Najbardziej. :D

13. Ulubiona muzyka w tej porze?
Jak w każdy inny dzień: rock.

14. Gatunek książki na jesień?
Konkretnego nie mam. Czytam różne książki romansy, obyczajówki, młodzieżowe, fantastyczne... Nie przeczytałam jeszcze żadnego horroru.

15. Jak spędzasz czas w porze jesiennej? Aktywnie czy zaszywasz się w domu pod kocem? 
Wolę siedzieć w domu kiedy jest zimno, ale zdarzają się wyjścia ze znajomymi w cieplejsze dni.
Jak jest za zimno to z przyjaciółmi oglądam filmy. ^^

16. Łapiesz czasem tzw. 'jesienną depresję'?
Nie.

17. Masz jakieś plany, które chciałabyś zrealizować tej jesieni? 
Hmm... Konkretnych raczej nie mam. Są to takie, które mogę zrealizować zawsze.


A teraz wracam uczyć się trenu! 

Jak Wam się podobają początki jesieni? Macie na nią jakieś plany? :D

Brak komentarzy:

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!