Cześć!
Dziś wreszcie wrzucam to LBA. :D 
W tym miesiącu mam strasznie mało czasu dla siebie.  Co weekend wypada mi przynajmniej jedna impreza, na którą pójść trzeba. W tygodniu muszę się szykować na następny dzień do szkoły. Czekam na kwiecień z utęsknieniem. Będzie luźniej.  

Dziękuję za nominację Mateuszowi z  Zamkniętość na otwartość, Ani z AniaBloguje, Oli z Złodziejka Zapisanych Stron oraz Nanie z Books from whole word.

Zasady każdy zna, ale przypomnę. Należy podziękować osobom, które Cię nominowały, a następnie odpowiedzieć na 11 pytań i nominować kolejne 11 bloggerów i zadać im 11 pytań.





Pytania od Mateusza:

1. Czy masz zwierzątko? Jakie? 
Mam cudownego psa, Pepita oraz niezwykle miłego kociaka, Tajgera.
2. Jak według ciebie wyglądać powinna osiemnastka?
Jedzenie, tańczenie. Po prostu dobra zabawa. Ogólnie to alkohol może być, ale hektolitrami lać się nie musi. Na mojej pewnie byłaby rodzina i znajomi. Na pewno byłoby/będzie wesoło. 

3. Co dla ciebie znaczy dorosłość? 
 Możliwość samemu decydowania samemu o sobie oraz utrzymania się.
4. Gdzie za granicą najbardziej ci się podobało?
Nigdzie, bo nigdzie nie byłam.
5. Lubisz łapać za słówka?
Uwielbiam!
6. Czy poprawiasz ludzi, którzy niepoprawnie się wyrażają?
Raczej tak. Human zobowiązuje. :D

7. Co sądzisz o papierosach?
Po prostu nie. Nie dość, że capi jak nie wiem, to jeszcze niezdrowe.
8. Jaki jest twój ulubiony środek transportu?
Obecnie chyba to będzie pociąg. :D
9. Co robisz w upały? Lubisz je czy za nimi nie przepadasz?
Umieram. ;-; Nie przepadam. Wszystkiego mi się wtedy odechciewa.
10. Czy obawiasz się nowych ludzi w twojej klasie licealnej?
Trochę się obawiałam, ale jest okej.
11. I na koniec: Co to według ciebie odpowiedzialność i rozsądek, gdyż zazwyczaj idą w parze?
Odpowiedzialność - gdy ktoś nie unika konsekwencji swoich czynów i bierze je na siebie, ale też potrafi się kimś/czymś odpowiednio zająć.
Rozsądek - racjonalne myślenie, racjonalna ocena sytuacji.

Pytania od  Ani

1. Z jakiego wydawnictwa posiadasz najwięcej książek?
Z Galerii Książki. Mam ich aż 9!

2. W jakim kolorze masz najwięcej książek?
Najwięcej mam bardzo ciemnych książek albo czarnych. Na kolejnym miejscu są białe.

3. Jaką niewydaną jeszcze książkę w Polsce chciałbyś/chciałabyś przeczytać?
"Królewska klatka", mimo że druga część była gorsza niż pierwsza, to nie mogę tej serii nie skończyć.

4. Pożyczasz swoje książki innym osobom?
Tak. :D Nie mam z tym jakiegoś większego problemu.

5. Czy często kupujesz książki?
Kilka(naście) razy w roku. :p

6. Czy twoim rodzicom (lub znajomym) przeszkadza to, że czytasz?
Nie, nikt nie ma z tym problemu. Często nawet z tego żartujemy. :D Przykładowo niedawno przeliczałam babci pieniądze na książki. :D

7. Wolisz wypożyczać czy kupować sobie książki?
Wolę kupować. :D Kiedyś będę mieć w domu na ścianę, na której będą stały tylko i wyłącznie regały z książkami.

8. Co cię irytuje u innych moli książkowych?
Hmmm... Ciężko stwierdzić. U jednego mola książkowego irytuje mnie to, że jak się zaczyta to mi nie odpisuje na SMSy (Tak, Gabi. O Tobie mowa.).

9. Masz możliwość pojechania na wakacje do dowolnego fikcyjnego miejsca. Gdzie pojedziesz?
Hogwart! Oklepane, nie? :D

10. Lubisz podróżować? Jakie miejsca chciałbyś/chciałabyś zwiedzić?
Lubię. :D Dolny Śląsk i wszystkie tamtejsze zamki. :D

11. Czy lubisz czytać fanfiction? Co o nich sądzisz?
Jeśli jest ciekawe i dobrze napisane to czytam z wielką chęcią. :D Sama piszę, więc to lubię.

Pytania od Oli


1. Ulubiona ekranizacja?
Nie posiadam. Lubię wiele ekranizacji książek, mimo że często się różnią. Najlepsze są te, w których można znaleźć całe dialogi z książek.

2. Możesz iść na randkę z jednym chłopakiem( z książki oczywiście) kim jest ten szczęściarz?
Will Herondale, albo Stephano Mancini, albo Jacob Black, albo Dean Holder, albo Cztery, albo Gideon... Nie wiem, kto jeszcze. :D

3. Gracie w siatkówkę. Kto jest w twojej drużynie?
Chyba dziewczyny z "Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie". :D Były one w drużynie siatkarskiej. Więc one pograją, a ja im psuć meczu nie będę.

4. Jaka piosenka gra Ci cały czas w głowie?
Różne. Ostatnio "Faites vos jeux" Bażant ft. Kinga.

5. Należysz do jakiś fandomów? Jakich?
Potterheads, Herosi.Więcej nazw nie pamiętam i proszę o wybaczenie. :D

6. Czytasz inne blogi? Wymień 4 ;)
Czytam dużo blogów i ciężko mi będzie wymienić. Jeśli ktoś jest zainteresowany, może ich znaleźć na profilu. :D

7.  Gdzie wyobrażasz się za 5 lat?
Za pięć lat to pewnie gdzieś na studiach, a gdzie konkretniej nie wiem.

8. Jakie słowo uwielbiasz powtarzać?
Ogólnie to nadużywam słów takich jak "no", "spoko" i "dupa".

9. Księgarnie stacjonarne czy internetowe?
Częściej kupuję w internetowych. :D

10. Ulubiona część Harrego Pottera?
Nie mam. Uwielbiam wszystkie bez wyjątku. Tą ostatnią też (mimo wszystko). <3

11. Otwórz najbliższą książkę na stronie 99 i przeczytaj 8 zdanie. Jak ono brzmi?
"Bo zawsze mówił mi, żebym się lepiej ubierał."



Pytania od Nany

1. Jesteś ścisłowcem, humanem, językowcem...?
Ciężko mi stwierdzić, bo raczej nie problemów ani z matematyką, ani z polskim, ani z językami ani im podobnym.
Jednak, ponieważ teoretycznie jestem w klasie humanistycznej, żartuję, że jestem humanem.

2. Dlaczego jesteś tutaj? Jak trafiłaś/łeś na blogspota?
Przez przyjaciółkę. Ona założyła bloga, a ja spapugowałam. ;)

3. Twoi znajomi/rodzina wiedzą że prowadzisz bloga? Czy wolisz się nie chwalić?
Bliżsi znajomi i przyjaciółki wiedzą, rodzina częściowo. Wolę się nie chwalić.

4. Zdarzyła ci się kiedyś "scena jak z książki/filmu"? Że zdarzyło ci się coś w życiu o czym prędzej pomyślałabyś/pomyślałbyś przeczytać niż przeżyć? Co to było?
Tak, tak, tak! Jak pewna osoba się na mnie patrzyła to mi się kojarzyło z opisem jak Holden w "Hopelles" patrzył na Sky.

5. Masz rodzeństwo? 
Tak, dwie siostry.
6. Jakie masz plany na przyszłość? 
Moje plany zmieniają się cały czas i nie jestem pewna, co chcę robić.
7. W jakim jesteś wieku? 
Nastoletnim. Siedemnaście lat mi w tym roku stuka.
8. Lubisz czytać wiersze? 
Nie przepadam, mało który mi się podoba.  Mam jeden "Wybór poezji" Tuwima, zajrzałam do niego kilka razy. Wiersz musi do mnie przemawiać, a w tym tomiku jest kilka, które naprawdę do mnie przemawiają. Jednak najbardziej ze wszystkich przemawia do mnie "Niepewność" Mickiewicza.

9. Jacy są twoi ulubieni autorzy i książki przez nich napisane? 
Kocham Ricka Riordana, J. K. Rowling oraz Kerstin Gier. Ostatnio zakochałam się też w Cassandrze Clare. Bardzo lubię też twórczość Colleen Hoover, Gayle Forman, Federica Moccia i Johna Greena.  Z polskich autorów  króluje nad wszystkimi Andrzej Sapkowski.

10. Czym się jeszcze zajmujesz oprócz bloga? 
Chyba nikogo nie zadziwię tym, że na obecną chwilę będzie to szkoła. Oprócz tego czasem porobię jakieś zdjęcia albo porysuję.

11. Daj o sobie 5 Funfactów na dowolny temat - napisz co chcesz o sobie!
1. Trzy razy tłumacząc komuś drogę udało mi się pomylić lewo i prawo, ale pokazywałam dobrze.
2. Zawsze u mojej przyjaciółki leżę na podłodze (tak, Gabi, u Ciebie).
3. Z przyjaciółkę spadłyśmy w tym samy czasie z łóżek na wycieczce.
4. Tańczyłam ze znajomymi na środku drogi.
5. Wpadłam do wanny przyjaciółki.

Tym razem nie nominuję nikogo.

3 komentarze:

  1. Dolny śląsk pozdrawia!:v
    Książki Rowling to klasyk nad klasykami, muszę przyznać, że ta "Królewska klatka" zaintrygowała mnie tytulem, jak jest dostępna chociażby po angielsku to może poczytam - aktualnie i tak szukam nowej powieści.
    Pozdrawiam i życzę weny!
    Haniko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Zazdroszczę. :D
      "Królewska klatka" to trzecia część "Czerwonej królowej". :)

      Usuń
  2. Dolny śląsk pozdrawia!:v
    Książki Rowling to klasyk nad klasykami, muszę przyznać, że ta "Królewska klatka" zaintrygowała mnie tytulem, jak jest dostępna chociażby po angielsku to może poczytam - aktualnie i tak szukam nowej powieści.
    Pozdrawiam i życzę weny!
    Haniko

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!