Witam Was wszystkich! 
Tak, piszę to żeby się  pochwalić, bo chcę, bo mogę, bo mam z czego być dumna. 
O to jestem wybierzmowana i zaznajomiona z wynikami egzaminów gimnazjalnych. I wiecie co? Jestem z siebie dumna. Udało mi się napisać egzamin najlepiej z klasy. Nie myślałam, że uda pójdzie tak dobrze.

 
Może nie są to jakoś wybitnie duże wyniki, ale dla mnie jest lepiej, że wszystko mam na mniej-więcej tym samym poziomie niż jedno mieć na ponad 90, a drugie 50. Najsłabiej poszły mi te, których się najbardziej obawiałam. Przyrodnicze całkowicie skopałam. Szczególnie chemię, geografia też mi najlepiej nie poszła. Z tego jak wyniki sprawdzałam biologia poszła mi ładnie i fizyka też całkiem okej (nie wiem jakim cudem). No i to rozszerzenie z angielskiego. Bardzo mnie ciekawi ile punktów dostałam za maila. Tak czy siak jestem z siebie dumna, bo choć raz wiem, że w 100% mogę.

Dodatkowo średnią też mam całkiem ładną. Wychodzi mi 4,88. W porównaniu z innymi latami gimnazjum jest o wiele lepiej. Mam tylko trzy 4 oraz jedną 6 na świadectwie.
Nawet mam 5 z fizyki! Uważam, że powinna mi wystawić 4, ponieważ moim zdaniem nie rozumiem tyle, żeby mieć 5, ale jak jest to trzeba się cieszyć, no nie? Nie musiałam też się dużo poprawiać. Większość ocen miałam pewnych.

Chyba to są jedyne plusy końca gimnazjum. Smuci mnie myśl, że odejdę z tej szkoły, opuszczę moją klasę. Mimo wszystko jestem z nimi zżyta w końcu przez 10 lat musiałam z nimi wytrzymać. Ta szkoła to jest jakiś kawałek mojego życia, nawet jeśli często narzekam.
Na szczęście oprócz mnie do jednej klasy prawdopodobnie pójdzie jeszcze 5 osób z klasy i kilka innych znajomych (no i Gabi).  Może będzie lepiej, może gorzej, ale na pewno nie tak samo. 

Jak tam Wasze wyniki na koniec roku? :D

12 komentarzy:

  1. Gratuluję, bardzo dobry wynik ;)
    W opuszczaniu szkoły najgorsze jest rozstawanie się z przyjaciółmi i klasą...
    Pozdrawiam i obserwuję
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku :)
    Ja jak rok temu je dostawałam to myślałam tylko o tym żeby się nie zhańbić matematyką.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATKI GRATKI GRATKI GRATKI!!! <3 <3 <3
    Świetne wyniki! ;) Ja generalnie też jestem zadowolona ze średniej (5.0), chociaż to moja najsłabsza dotychczas. XD Zazdroszczę, że masz już gimnazjum za sobą, chociaż z tego co czytam, jesteś bardzo związana z klasą. Ja w zasadzie też, w końcu doszło do nas zaledwie kilkoro nowych uczniów, a większość to ludzie, których z nam od przedszkola, ale jednak... Jakoś tak nigdy nie lubiłam tego okresu i pamiętam, że zawsze chciałam go przeskoczyć. I pomyśleć, że prawdopodobnie jeśli przywrócą 8 klas, jestem przedostatnim rocznikiem, który się na to nie załapał XD
    W takim razie miłego ostatniego tygodnia szkoły, jeśli w ogóle jeszcze chodzicie, bo aż mi się przypomniała czwartkowa rozmowa z panią od niemieckiego:
    - Proszę pani, a na lekcjach z trzecią klasą się jeszcze uczycie?
    - No, jakby ktokolwiek w ogóle przychodził.
    XDDD
    Pozdrowionka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 5.0 było najwyższe. XD Ciężko u mnie w szkole o wyższą średnią. XD
      Chodzimy, chodzimy... Tylko na próby i obiady :D

      Usuń
  4. Bardzo ładne wyniki ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyniki świetne. Ja mogę się pochwalić tylko angielskim (90% podstawa i 80% rozszerzenie), który napisałem o wiele lepiej od polskiego (78%). Czyżby moja rozprawka o Katnis Everdeen komuś się nie spodobała? Ja z Fizyki też mam 5 za dobre chęci bo próbowałem poprawić 4 ze sprawdzianu i poprawiłem na +1 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! :D Tobie również gratuluję :)
      Może źle uargumentowałeś. ;)

      Usuń
  6. Gratulacje!!!
    zwyczajny-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku! :) Zobaczymy, jak ja go napiszę, jak będę już starsza xd
    Pozdrawiam!
    FotoReporterka
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!