Cześć!
Dziś przychodzę do Was z kolejnym LBA. c:
Tym razem zostałam do niego nominowana przez Mateusza z bloga Myśli (nie tak całkiem) zakazane - powrót. Za nominację bardzo dziękuję! :D

Czym jest LBA?  


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie" 



1. Internetowe przyjaźnie, związki na odległość - tak czy nie, dlaczego?

Internetowe związki - jestem na nie. Moim zdaniem to bezsensowne i na dłuższą metę męczące. Dodatkowo skąd mamy mieć, że tamta osoba nie układa sobie życia z kimś innym?
Przyjaźń już prędzej, ale też chyba dla mnie nie jest. Po pewnym czasie z osobami, które znam tylko przez internet piszę coraz rzadziej, mimo że je lubię. Po prostu nie potrafię utrzymywać takich relacji, a po pewnym czasie jest mi głupio napisać.
Z kolei przyjaźnie czy związki na odległość, gdy jest możliwość widzenia się raz na jakiś czas - to jasne! Jak najbardziej, czemu nie?

2. Obs/obs, kom/kom- tak czy nie i dlaczego?

Ych... Nie, nie, nie! Jak ktoś odwdzięcza za komentarz - fajnie. Jak za obserwacje i potem regularnie odwiedza bloga - fajnie. Jednak robienie czegoś takiego specjalnie, aby było więcej na liczniku, jest bezsensowne. Po pierwsze to nie jest szczere. Po drugie uważam, że często są one bezwartościowe.

3. Lęki i fobie, czyli czego najbardziej się boisz?

Wielkich fobii nie mam, ale boję się os i im podobnych owadów, dlatego że mogę mieć na nie alergię.Oprócz tego czasem boję się ciemności, szczególnie gdy wracam skąd sama i na drodze nie ma latarni. W sumie to ja się boję w nocy przejść przez podwórko babci.

4. Czy wyobrażasz sobie życie bez komórki i internetu?

Owszem. Pewnie bym się przyzwyczaiła. 

5. Czy masz jakiegoś wroga?

Nie. Nie uważam nikogo za wroga. Są osoby, które mniej lubię czy coś, czasem o coś konkuruję, ale nikt nie zrobił mi niczego takiego, abym mogła uznać go za wroga. Ewentualnie jak ich widzę to się wkurzam, ale to nie są moi wrogowie. Po prostu ich nie lubię.

6. Jakie są Twoje mocne strony?

Chyba to, że staram się nie poddawać i jak postawię sobie jakiś cel, to ja go muszę osiągnąć, choćby to miało być chwilowe. Musi być po mojej myśli i tyle. Czasami jest to dla mnie wadliwe. :D I mnie to drażni.

7. Ulubiony film i książka.

Nie mam. Nie potrafię wybrać jednego filmu i jednej książki. Po prostu jest wiele, które bardzo lubię, urzekły mnie i wyróżniają się moim zdaniem spośród innych.

8. Najbardziej znienawidzone nawyki, zachowania ludzi.

Ogólnie nienawidzę grania na dwa fronty, szeroko pojętego zdradzania innych. Czyli np. zdradzanie partnera w związku czy też najpierw obgadywania kogoś, a potem latania do tej osoby i obgadywania z nią innych, a gdy się dostanie kopa w dupę, to powrót tam, gdzie było się wcześniej.

9. Ulubiony przedmiot szkolny.

Nie mam. Są przedmioty, które lubię, są ciekawe, ale ze względu na nauczycieli za nimi nie przepadam albo na odwrót.

10. Sytuacja, która najbardziej zapadła w pamięć.

Ciężko stwierdzić. To zależy od osoby, od miejsca i okresu jaki wtedy był.  Inne sytuacje zapamiętałam bardzo dobrze z zerówki, inne z kolonii, a jeszcze inne z wycieczek itp. Nie wspominajmy o wakacjach i dzieciństwie. Inne sytuacje zapadły mi w pamięć z wyjść z przyjaciółkami a inne z spotkań z rodziną.

11. Czy uważasz siebie za osobę dorosłą?

Nie. Jest jeszcze we mnie dużo dziecka, ale czuję, że to już się powoli kończy. Jest to dla mnie smutne, bo wiem, że ten czas już nie wróci.  W sumie chcę ten stan utrzymać jak najdłużej.

Moje pytania: 
1.  Masz jakieś swoje dziwactwa? Zdradzisz czym one są?
2. Jakie serwisy społecznościowe lub aplikacje Cię irytują? Dlaczego?
3. Jakie języki obce Ci się  podobają? Chciał(a)byś się ich nauczyć?
4. Ciągnie Cię do sportów ekstremalnych?
5. W jaki sposób wybierasz książki, które chcesz przeczytać?
6. Jakie są Twoje ulubione bajki z dzieciństwa? :D
7. Z jakim "typem" człowieka najlepiej się dogadujesz, a z jakim najgorzej?
8. Jaki smakołyk kojarzy Ci się z dzieciństwem? :D
9. Podaj jedną rzecz, którą uważasz za bezsensowną.
10. Lubisz obchodzić urodziny?
11. Lubisz fantastykę?


Nominuję:
1. http://guardian-of-shadows.blogspot.com/
2. http://krainamola.blogspot.com/
3. http://nielegalnawariatka.blogspot.com/
4. http://kartkapaapieru.blogspot.com/
5. http://czytelniczemysli.blogspot.com/
6. http://zaginionagwiazda.blogspot.com/
7. http://the-heartlines-books.blogspot.com/
8. http://alotofpage.blogspot.com/
9. http://life-ishappiness.blogspot.com
10. http://krukonskakrewjeslichesztozostaniesz.blogspot.com
11. Zostawiam puste, bo nie wiem kogo nominować. ;-;

9 komentarzy:

  1. Mnie mogłaś nominować ;-;
    Ale nie martw się, fochów nie będzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dwóch nominacji ODE MNIE w jednym poście nie zrobisz. XD
      Jedną robisz już od wakacji. XD To ja tu powinnam focha strzelić, że nie odpowiedziałaś na to!

      Usuń
  2. Ale jej odpowiedziałaś ;D Od wakacji haha... eghm... Przepraszam...
    Lubisz może horrory? Oglądałem ostatnio jeden w telewizji. Zobaczyłem połowę i nie mogę teraz go znaleźć w internecie a był bardzo wciągający. (Mam skleroze więc jak się już kiedyś o to pytałem to się nie zdziw.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak mi teraz przyszło do głowy. Przecież ja cię nominowałem.
    Czyli musisz zrobić jednak dwie nominacje w jednym poście :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w jakim sensie? XD
      Od Ciebie miałam jedną nominacje do LBA. XD
      Gabi miałaby ode mnie w tym wypadku drugą, bo z pierwszą zwleka od wakacji. :p

      Usuń
    2. Chodziło mi właśnie o nią, nie o ciebie. Nominowałem wtedy twój blog i jej ;D
      Dlatego śmieje się, że musi zrobić dwie w jednym poście.

      Usuń
  4. Fajne odpowiedzi ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog :)
    Zapraszam do mnie: seeking-neverland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo, bardzo przepraszam, że odpisuję dopiero teraz, nie mam absolutnie nic na swoje usprawiedliwienie. ;-; (no, może poza faktem, że na jakiś czas totalnie olałam blogosferę, bo nie czytałam, nie miałam weny do czytania i podciągałam oceny pod koniec roku)
    Niezmiernie dziękuję za nominację, która jest właśnie w trakcie tworzenia - niezbyt ambitny rodzaj powrotu, ale zadałaś akurat takie pytania, że postaram się na nie jak najbardziej rozlegle odpowiedzieć. :D Dziękuję ♥
    Właściwie mogłabym podpisać się pod większością Twoich wypowiedzi. ;) Też masz czasem tak, że zastanawiasz się, jak by to było, gdyby smartfony nie istniały? Osobiście nie miałabym z tym żadnego problemu, czasem nawet wolałabym, gdyby realia przedstawiały się tak, jak w latach 80., kiedy królowały różnorodne telefony stacjonarne. :D Dwulicowość to prawdopodobnie cecha, z którą nikt nie chciałby mieć nic wspólnego, a dla osób, które cenią sobie szczerość ponad wszystko - jeszcze bardziej. Ach, owadów nie znoszę, są okropne! Panikuję nawet wtedy, kiedy chodzi po mnie mrówka ;-;

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!