Hej!
Od dłuższego czasu czułam potrzebę zmiany. Jakiejkolwiek. Myślałam nad zmianą fryzury, bloga (łącznie z adresem) albo chociaż ustawienia mebli.

To zacznę od końca, co i dlaczego wypaliło lub nie.

Przemeblowanie pokoju - odpada. Mam duży skos w pokoju i mogę za bardzo "manewrować" meblami.
Zmiana bloga - wygląd jest dla mnie już bardzo dobry. Pewnie jeszcze coś mi się odmieni, ale jest już jak trzeba. Nowego bloga po prostu nie chciałam.
Fryzura - najpierw nie miałam pomysłu. Kusiło mnie obciąć grzywkę na prosto, ale miałam wątpliwości. Raz chciałam, raz nie. Bałam się, że będę wyglądać jak Grumpy Cat. xD I tak miałam w planach obciąć włosy, więc w przypływie szaleństwa obcięłam grzywkę na prosto!  Moim zdaniem jest super! :D Mimo że żyje ona swoim życiem i się faluje, to ją polubiłam!


A teraz wspomnijmy moje włosy i grzyweczkę. 

 Zdjęcia zrobiła Gabi (blog) dzień przed ich ścięciem. 
Po powrocie z "miasta" czekałam na mamę. 
W mieści narobiłyśmy sobie godnej nas siary. Jakby nas pierwszy raz z domu wypuścili. Testowanie wszystkich próbek jakie można. Sprawdzanie zapachów perfum i świeczek. Po prostu cudownie. :D


Jak ja wyglądam teraz?


Tuż po obcięciu

Dwa dni po obcięciu


 Ale w moim odczuciu wyglądam jak:



Lubicie zmieniać fryzury? :D

4 komentarze:

  1. Kiedy pierwszy raz zrobiłam sobie grzywkę, była to porażka bo stała mi, ale kiedy się już uformowała była cudowna. Nie lubię zmieniać fryzury, gdyż moje włosy żyją własnym życiem, a ja nienawidzę gdy ktoś dotyka moje włosy ;))

    http://olej-nick.blogspot.com/
    http://nobody-is-normal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dodałaś zdj :o :D
    Ej no, ten wypad był boski <3
    Też chcę grzywkę obciąć. Ale się boje, że znów nie będę miała jak nad nią zapanować. I sama już nie wiem .__.
    Btw. Jak zrobiłaś to, że po najechaniu na Komentarze czy Datę komentarza literki się rozjeżdżają? Też chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam eksperymentować z włosami ;) Świetnie wyglądasz ^^
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Daj znać w komentarzu!
Chcesz więcej? Zaobserwuj!
Bardzo dziękuję!